Методичний кабінет ПТНЗ

Методичний кабінет ПТНЗ

 

Методичний кабінет ПТНЗ забезпечує системний підхід до організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами , яка спрямована на всебічне підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного викладача та майстра виробничого навчання, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу у цілому, а в остаточному підсумку – на досягнення оптимальних результатів навчально-виховної роботи над методичною темою ліцею  “Підвищення якості теоретичної та професійної освіти шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес”.

Форми та методи науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу постійно удосконалюються. З метою створення, запровадження та адаптації нових педагогічних технологій, спрямованих на підвищення якості теоретичної та професійної освіти в Чугуївському професійному ліцеї організована творча лабораторія інноваційних технологій.

 

 

Положення про творчу лабораторію інноваційних технологій

1. Загальні положення

1.1. Дане положення визначає зміст і форми діяльності творчої лабораторії інноваційних технологій (далі ТЛІТ) в Чугуївському професійному ліцеї (далі ЧПЛ)

1.2. ТЛІТ створена за наказом директора як структурний підрозділ науково-методичної роботи

1.3. ТЛІТ – інноваційна форма наукової роботи в ліцеї

1.4. Мета діяльності ТЛІТ: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничий та виховний процес з метою підвищення якості професійної компетентності педагогічних працівників ліцею»

1.5. До пріоритетних напрямків діяльності ТЛІТ належать:

  • удосконалення змісту і форм навчально-виробничого та виховного процесу;
  • створення та запровадження нових технологій навчання та виховання;
  • допомога викладачам і майстрам в/н у підвищенні їх педагогічної майстерності.

1.6. ТЛІТ діє під патронатом директора, заступника директора з НВР, методиста

2.2. Члени ТЛІТ працюють над єдиною науково-методичною проблемою ЧПЛ Підвищення якості теоретичної та професійної освіти шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес”.

3. Зміст і форми діяльності творчої лабораторії інноваційних технологій.

3.1. Зміст і форми діяльності ТЛІТ визначаються актуальністю науково-методичних проблем

3.2. Змістом діяльності ТЛІТ є аналіз науково-методичної літератури, аналіз ППД, створення ППЗ, апробація, адаптація інноваційних технологій

3.3. Форми діяльності ТЛІТ: наради, засідання, семінари-практикуми, круглі столи, тренінги, моніторинги експериментальної роботи

3.4. Результати роботи ТЛІТ заслуховуються на педагогічній раді, науково-методичних семінарах, висвітлюються у  пресі

Очікувані результати:

  • зростання педагогічної майстерності та фахової компетентності педагогічного колективу – учасників інноваційних процесів, підвищення якісних показників навчальних досягнень учнів;
  • упровадження нових форм роботи на уроках теоретичного і професійного навчання;
  • підготовка конкурентоспроможних випускників, здатних адаптуватися до змін у соціально-економічному середовищі, конкурувати на українському та європейському ринках праці