Методичний кабінет ПТНЗ |
Методичний кабінет ПТНЗ забезпечує системний підхід до організації науково-методичної роботи з педагогічними кадрами , яка спрямована на всебічне підвищення кваліфікації та професійної майстерності кожного викладача та майстра виробничого навчання, на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу у цілому, а в остаточному підсумку – на досягнення оптимальних результатів навчально-виховної роботи над методичною темою ліцею “Підвищення якості теоретичної та професійної освіти шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес”. Форми та методи науково-методичного супроводу навчально-виховного процесу постійно удосконалюються. З метою створення, запровадження та адаптації нових педагогічних технологій, спрямованих на підвищення якості теоретичної та професійної освіти в Чугуївському професійному ліцеї організована творча лабораторія інноваційних технологій.
Положення про творчу лабораторію інноваційних технологій 1. Загальні положення 1.1. Дане положення визначає зміст і форми діяльності творчої лабораторії інноваційних технологій (далі ТЛІТ) в Чугуївському професійному ліцеї (далі ЧПЛ) 1.2. ТЛІТ створена за наказом директора як структурний підрозділ науково-методичної роботи 1.3. ТЛІТ – інноваційна форма наукової роботи в ліцеї 1.4. Мета діяльності ТЛІТ: «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виробничий та виховний процес з метою підвищення якості професійної компетентності педагогічних працівників ліцею» 1.5. До пріоритетних напрямків діяльності ТЛІТ належать:
1.6. ТЛІТ діє під патронатом директора, заступника директора з НВР, методиста 2.2. Члени ТЛІТ працюють над єдиною науково-методичною проблемою ЧПЛ Підвищення якості теоретичної та професійної освіти шляхом впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес”. 3. Зміст і форми діяльності творчої лабораторії інноваційних технологій. 3.1. Зміст і форми діяльності ТЛІТ визначаються актуальністю науково-методичних проблем 3.2. Змістом діяльності ТЛІТ є аналіз науково-методичної літератури, аналіз ППД, створення ППЗ, апробація, адаптація інноваційних технологій 3.3. Форми діяльності ТЛІТ: наради, засідання, семінари-практикуми, круглі столи, тренінги, моніторинги експериментальної роботи 3.4. Результати роботи ТЛІТ заслуховуються на педагогічній раді, науково-методичних семінарах, висвітлюються у пресі Очікувані результати:
|