Завдання для учнів Чугуївського професійного ліцею з громадянської освіти

Група: КК -12

Дата: 16/03; 23/03; 30/03

Викладач: Ольга Василівна Бєдухова. За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап  0965913583, електронна пошта bedukhova.o@gmail.com

Урок №12

Тема. Еволюція прав людини

Інформація про домашнє завдання:

  1. опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника

(pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.28-38);

  1. намалюйте плакат за темою «Я маю право на…»;
  2. напишіть твір за темою «Я — громадянин Європи» за планом:

1). Права людини — основа взаєморозуміння між європейцями.

2). Найбільш характерні порушення прав людини в Європі.

3). Що необхідно зробити для гарантування прав людини?

сайти

  1. https://uk.wikipedia.org/wiki
  2. https://www.youtube.com/watch?v=QP65Jshe2I4
  3. http://www.osce.org
  4. https://www.coe.int
  5. http://ekmair.ukma.edu.ua

Урок №13

Тема. Людина і держава

Інформація про домашнє завдання:

  1. опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника (pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.39-42);

  2. напишіть твір за темою «Чому Україну називають європейською державою?».

  1. 3. Підготуйте презентацію «Роль держави та державних інституцій у справізахисту прав людини і дитини» (за бажанням).Андрія Сахарова, Вацлава Гавела, Мартіна Лютера Кінга, Ральфа Банча, Анну Елеонору Рузвельт (за вибором).

сайти

  1. https://uk.wikipedia.org/wiki
  2. http://turynskiy.blogspot.com
  3. http://dspace.nlu.edu.ua

Урок №14

Тема. Поняття прав дитини. Конвенція ООН про права дитини. Захист прав дитини

Інформація про домашнє завдання:

  1. опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника (pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.42-46).

  1. Завдання на вибір

Підготувати твір-роздум за темою:

1). «Чи можуть бути в учнів права без обов’язків?»

2). «Яким буде суспільство, де всі погодяться з необхідністю дотримуватися

прав людини? Чи можна цього досягти?»

3). «День без обов’язків — день без прав».

сайти

  1. https://www.youtube.com
  2. https://uk.wikipedia.org/wiki/

Урок №15

Тема. Механізм захисту прав людини і прав дитини

Інформація про домашнє завдання:

  1. опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника

(pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.47-56).

  1. 2. Відшукайте в засобах масової інформації повідомлення про діяльність Європейського суду з прав людини. Опитайте родичів і знайомих, що вони знають про діяльність Євросуду, поділіться з ними здобутими знаннями.
  1. Підготуйте проект за темою «Якщо твої права порушено» (за бажанням).
  2. Підготуйте міні-есе за темою «Правосуддя в майбутньому. Моя власна точка зору» (за бажанням).

Сайти

  1. http://svitppt.com.ua
  2. https://www.youtube.com Історія права людини (укр. мова)
  3. http://uk.wikipedia.org/wiki/Суд

Урок №16

Тема. Практичне заняття. «Європейський суд з прав людини»

Інформація про домашнє завдання:

  1. опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника (pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.57-59).

  1. Напишіть твір-роздум за темою «Захист власних прав — особиста чи суспільно вагома справа?».

сайти

  1. http://svitppt.com.ua
  2. https://www.youtube.com Історія права людини (укр. мова)
  3. https://www.youtube.com Що українці знають і думають про права людини?
  4. http://uk.wikipedia.org/wiki/Суд

Урок №17

Тема. Урок повторення і узагальнення за розділом 2

Інформація про домашнє завдання:

1.Виконайте  завдання «Картка підсумкового оцінювання» за електронним підручником ((pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.60).

  1. Надішліть викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину.

Завдання для учнів Чугуївського професійного ліцею з громадянської освіти

(на час карантину 2020 р.)

Група: КК -22

Дата: квітень

Викладач: Ольга Василівна Бєдухова. За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап  0965913583, електронна пошта bedukhova.o@gmail.com

Тема. Світ інформації та мас-медіа

Інформація про домашнє завдання:

  1. Опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника (pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.130-154).

  1. Увійдіть за посиланням www.aup.com.ua/Game/ на онлайн-гру “Медіознайко». Ознайомтесь з правилами гри і виконайте усі завдання.
  2. Створіть письмово новину про те, як ви готуєтесь до уроків під час карантину за допомогою майстерні громадянина (pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.156).

  1. Виконайте роботу і надішліть викладачеві (дивись посилання) або здайте після закінчення карантину.

 

Група: КК -12

Дата: квітень

Викладач: Ольга Василівна Бєдухова. За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап  0965913583, електронна пошта bedukhova.o@gmail.com

Тема. Демократичне суспільство та його цінності

Інформація про домашнє завдання:

  1. Опрацюйте відповідний матеріал електронного підручника (pidruchnyk.com.ua › 1366-gromadyan-osvit…

Онлайн підручник Громадянська освіта для 10 класу, автор Вербицька та інші. Нова програма, 2018 рік. С.87-129).

  1. Розгляньте схему й доповніть її колонки конкретними прикладами (с. 89).
  2. Опрацюйте матеріал модуля 3 на с. 91 і зробіть у зошиті схему «Три гілки влади в Україні».
  3. На с. 93 знайдіть завдання «Громадянська активність» і побудуйте логічний ланцюжок реалізації народовладдя (у зошиті).
  4. Запишіть ознаки громадянського суспільства (с. 103) та вивчить їх.
  5. Прочитайте модуль 2 на с. 113 і розгляньте плакат «Як стати кращим громадянином 10 кроків».
  6. Опрацюйте тему 4.9 на с. 121-123 і письмово запишіть відповіді на запитання «Які правила потрібні у нашому ліцеї?»
  7. Заповніть картку підсумкового оцінювання на с. 129 і надішліть викладачеві за посиланням (Викладач: Ольга Василівна Бєдухова. За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап 0965913583, електронна пошта bedukhova.o@gmail.com).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *