Поради батькам

  • завжди підтримувати дитину у її починаннях
  • формувати повагу як до самої себе, так і до близьких людей
  • відчувати почуття та емоційний стан дитини, вчасно надавати допомогу
  • пам’ятати, що не лише сімейне виховання, але й педагогічне формує в дитині

ОСОБИСТІСТЬ.

 

З переходом до п’ятого класу дитина вперше стає повноцінним суб’єктом своєї індивідуальної діяльності, яка є реальним проявом феномена дорослості у школярів молодших класів. Перед нею розкривається соціальна функція навчальної і педагогічної діяльності, усвідомлюються її цілі та засоби, що відбивають інтереси його особистості.

 

Таким чином, можна стверджувати, що початок підліткового віку, з його перехідною формою, складають сприятливі передумови для становлення нового типу свідомості – Людини – Доросла, Людина, яка хоче досягнути більшого. Саме цей кризовий період переходу від дитинства до дорослості є основним засобом формування світогляду, що постає перед учнями у своїх проблемах та страхах. Це період вибору: «Якщо захочеш – то зможеш, якщо не можеш – то хоча б спробуй!».

Саме у школярів п’ятих класів  з’являється можливість скласти дійсно цілісне уявлення про світ і про самого себе, показати себе готовим до змін, які матимуть місце в майбутньому, бути готовим до нових зустрічей, злетів, перемог, а можливо й невдач, що дає змогу на наступному віковому етапі, в юнацькому віці, усвідомлено вирішити проблеми, відповідально ставитись до  вибору життєвого шляху.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *