Методична робота заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу
Планування методичної роботи – це система заходів, що забезпечує її безперервність, впорядкованість, визначеність, відповідність потребам навчально-виховного процесу та особистим запитам педагогічних працівників
Витяг з Положення про методичну роботу
у професійно-технічному навчальному закладі
Методична робота здійснюється згідно:
- Конституції України;
- Законам України “Про освіту”, “Про професійно-технічну освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положення про методичну роботу у професійно-технічному навчальному закладі”;
Регламентується:
- Єдиним планом методичної роботи.
- план Педагогічних рад;
- план Інструктивно-методичних нарад;
- план Науково-методичної ради;
- план роботи методичного кабінету;
- план роботи служби НТПІ;
- план роботи методичних комісій;
- план роботи теоретичного семінару;
- план роботи Школи педагогічної майстерності;
- план роботи Школи прогресивного педагогічного досвіду;
- план роботи Школи молодого майстра;
- план надання індивідуальної методичної допомоги;
- план занять з технічного мінімуму для викладачів;
- план занять з педагогічного мінімуму для майстрів в/н;
- графік відкритих уроків;
- графік проведення тижнів з предметів і професій.
Методична тема ліцею:
“Традиційні та інноваційні підходи у формуванні фахової компетентності педагога”
Планування роботи методичних комісій
План роботи МК розробляється у кінці поточного року на основі діагностування і анкетування з урахуванням питань:
- вирішення методичної проблеми Центру;
- специфіки предмета, циклу предметів;
- особливостей професії.
Основні задачі роботи МК
- впровадження ефективних форм і методів навчання;
- запровадження передового педагогічного і виробничого досвіду;
- робота з обдарованими і слабо встигаючими учнями. підвищення якості проведення уроків;