ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Чугуївського
професійного ліцею
_____________ В.Ю. Грушка
ПЛАН
роботи ІПП Чугуївського професійного ліцею
на вересень 2018 року
№ з/п |
Заходи |
Дата |
Відповідальний |
Організаційна робота |
|||
1. |
Нарада при директорі |
Щовівторка |
Адміністрація |
2. |
Тематичні загальноліцейні лінійки: – «Знайомство з адміністрацією ліцею. Правила поведінки в ліцеї»; – «до Дня фізичної культури та спорту»; – «До Дня партизанської слави»; – «до Всеукраїнського дня бібліотек» |
05.09 12.09 19.09 26.09 |
Адміністрація ліцею Керівник фізвиховання Касалап А.М. Викладач Яковлєв К.М. Бібліотекар Щеголяєва Н.В. |
3. |
Звіт про відвідування занять учнями |
Щовівторка |
Заступник директора з НВР Журняєв А.В. |
Навчально-виробнича робота |
|||
1. |
Засідання методичних комісій: |
||
– природно-математична |
04.09 |
Викладач Апатченко О.І. |
|
– суспільно-гуманітарна |
05.09 |
Викладач Фоміна Л.І. |
|
– фізичного виховання, захисту Вітчизни |
06.09 |
Викладач Яковлєв К.М. |
|
– обслуговуючих професій |
07.09 |
Викладач Аніскін М.М. |
|
– будівельних професій |
10.09 |
Викладач Аккерман В.Я. |
|
– класних керівників |
11.09 |
Викладач Івашкевич Ю.А. |
|
2. |
Надання звітів з формами 1, 2-профтех |
Згідно графіка ДНО ХОДА 05.09 |
Заступник директора з НВР Журняєв А.В. |
3. |
Затвердження звітно-плануючої документації викладачів та майстрів виробничого навчання |
До 10.09 |
Заступник директора з НВР Журняєв А.В.Методист Волкова Н.А. |
4. |
Інструктивно-методична нарада: – єдині вимоги до плануючої документації, навчальних програм та планів; – огляд нормативних документів, затвердження плануючої документації; – уточнення педагогічного навантаження викладачів. |
11.09 |
Методист Волкова Н.А. Заступник директора з НВР Журняєв А.В. Методист Волкова Н.А. |
5. |
Засідання НМР ліцею (згідно плану роботи) |
12.09 |
Адміністрація |
6. |
Засідання стипендіальної комісії |
17.09 |
Голова стипендіальної комісії, члени комісії |
7. |
Робота творчої лабораторії інноваційних технологій (згідно плану) |
25.09 |
Голова Апатченко О.І. |
8. |
Робота школи молодого спеціаліста |
28.09 |
Керівник викладач-методист Касалап А.М. |
9. |
Відвідування відкритих уроків виробничого і теоретичного навчання |
Згідно графіка |
Адміністрація Голови МК Викладачі Майстри виробничого навчання |
10. |
Розпочати роботу щодо складання документації на обласний конкурс-огляд кабінетів Захисту Вітчизни |
Протягом місяця |
Заступник директора з НВР Журняєв А.В. Методист Волкова Н.А. |
11. |
Робота за планом НМЦ ПТО у Харківській області |
Протягом місяця |
Методист Волкова Н.А. |
12. |
Проведення вхідного діагностування учнів І курсу з предметів ЗОП та складання звітів по результатам проведення |
До 02.10 |
Методист Волкова Н.А. Викладачі ЗОП: Івашкевич К.В. Мамін О.А. Фоміна Л.І. Апатченко О.І. |
Виховна робота |
|||
1. |
Урочисті заходи з нагоди святкування Дня знань |
03.09 |
Заступник директора з НВР Торяник К.Ю. Керівники гуртків художньої самодіяльності |
2. |
Перший урок за темою «Розкажемо Європі про себе» |
03.09 |
Викладач Апатченко О.І. |
3. |
Затвердження спільних планів Чугуївського професійного ліцею з: – ЦСССДМ м. Чугуєва; – Чугуївською центральною районною лікарнею ім. М.І. Кононенка; – Службою у справах дітей м. Чугуєва; – Сектором ювенальної превенції ВП ГУНП в Харківській області; |
Протягом місяця |
Заступник директора з НВихР Торяник К.Ю. Соціальний педагог Апатченко К.В. |
4. |
Анкетування «Твої моральні якості» |
І тиждень місяця |
Практичний психолог Шевченко І.В. |
5. |
Зустріч з медпрацівниками |
Протягом місяця |
Медпрацівник Лєскова Н.І. |
6. |
Зустріч з працівниками поліції |
Протягом місяця |
Заступник директора з НВихР Торяник К.Ю. Соціальний педагог Апатченко К.В. |
7. |
Батьківські збори в групах |
За графіком |
Класні керівники Майстри виробничого навчання |
8. |
Засідання МК класних керівників, майстрів виробничого навчання, бібліотекаря, вихователів |
11.09 |
Голова МК класних керівників Апатченко О.І. |
9. |
Засідання волонтерів |
13.09 |
Заступник директора з НВихР Торяник К.Ю. Соціальний педагог Апатченко К.В. |
10. |
Засідання учнівського Парламенту |
20.09 |
Заступник директора з НВихР Торяник К.Ю. Соціальний педагог Апатченко К.В. Практичний психолог Шевченко І.В. |
11. |
Засідання Ради з профілактики правопорушень |
27.09 |
Заступник директора з НВихР Торяник К.Ю. |
12. |
Робота гуртків художньої самодіяльності |
За графіком |
Керівники гуртків |
Спортивно-масова робота |
|||
1. |
Сфорувати збірну команду ліцею для участі в міському святі до Дня фізичної культури та спорту |
2 субота місяця |
Керівник фізвиховання Касалап А.М. |
2. |
Підготовка та проведення тижня фізичної культури |
3 тиждень місяця |
Керівник фізвиховання Касалап А.М. |
Робота бібліотеки |
|||
1. |
Виставка до першого уроку в бібліотеці ліцею «Розкажемо Європі про себе» |
03.09 |
Бібліотекар Щеголяєва Н.В. |
2. |
Тематична виставка в бібліотеці «Партизанськими стежками рідного краю» |
17.09 – 21.09 |
Бібліотекар Щеголяєва Н.В. Учнівський актив |
Робота в гуртожитку |
|||
1. |
Чергування в гуртожитку адміністрації ліцею, викладачів, майстрів виробничого навчання |
За графіком |
Соціальний педагог Апатченко К.В. Практичний психолог Шевченко І.В. Майстри виробничого навчання Класні керівники |
2. |
Дотримання плану роботи гуртожитку |
Протягом місяця |
Вихователь гуртожитку Пастух З.В. |
3. |
Проведення загальних зборів гуртожитку |
18.09 |
Заступник директора з НВихР Торяник К.Ю. Вихователь Пастух З.В. |
4. |
Проведення вечору відпочинку «Будемо знайомі» |
21.09 |
Вихователь Пастух З.В. |
Фінансова діяльність |
|||
1. |
Звірка з постачальниками: Тепломережа, Обленерго, Водоканал, Хлібозавод, постачальники продуктів харчування |
03.09 |
Головний бухгалтер Кнатько З.І. |
2. |
Здача звіту в соцзахист по нарахуванню субсидій і пільг мешканцям гуртожитку. Статистичний звіт |
03.09 |
Бухгалтер Кононевич О.М. |
3. |
Оформлення меморіальних ордерів 5,14 |
03.09 |
Бухгалтер Сердюк І.П. |
4. |
Оформлення меморіальних ордерів №2; 2/1; 3; 3/1; 3/2; 4/1; 4/2; 6; 18 |
До 04.09 |
Головний бухгалтер Кнатько З.І. |
5. |
Оформлення меморіальних ордерів № 9,10,13,18 |
До 04.09 |
Бухгалтер Кононевич О.М. |
6. |
Підготовка всіх форм звітностей за квітень 2018 року для: – казначейства (форма № 7) – ДНО ХОДА заявка на фінансування; – інформація по ком. послугам; – інформація по фінансуванню |
До 07.09 Кожен вт-ср 04.09; 11.09 |
Головний бухгалтер Кнатько З.І. |
7. |
Робота з головною книгою |
10.09 |
Головний бухгалтер Кнатько З.І. |
8. |
Нарахування та рознесення платежів по квартплаті мешканців гуртожитку, перенесення залишків |
До 10.09 |
Бухгалтер Кононевич О.М. |
9. |
Своєчасне нарахування авансу і заробітної плати, відповідно до штатного розкладу та тарифікації, поданих табелів |
До 12.09, 25.09 |
Бухгалтер Сердюк І.П. |
10. |
Нарахування стипендії |
До 21.09 |
Бухгалтер Сердюк І.П. |
11. |
Нарахування стипендії для казначейства (перевірка ліміту) |
11.09, 26.09 |
Бухгалтер Сердюк І.П. |
12. |
Робота в програмі «Медок» – щомісячна форма персоніфікації |
З 26.09 по 02.10 |
Бухгалтер Сердюк І.П. |
13. |
Калькуляція харчування згідно списків учнів, які харчуються в їдальні ліцею |
Щодня |
Бухгалтер Тульська Л.О. |
Охорона праці |
|||
1. |
Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів |
Протягом місяця |
Інженер з охорони праці Помазан Л.С. |
2. |
Контроль за проведенням і оформленням інструктажів з безпеки життєдіяльності учнів |
Протягом місяця |
Інженер з охорони праці Помазан Л.С. |
Робота профспілкового комітету |
|||
1. |
Засідання профспілки. Тема «Про здійснення контролю за дотриманням адміністрацією норм оплати праці та матеріального заохочення» |
21.09 |
Голова профспілки Новицький В.М. |
Заступник директора з НВР Журняєв А.В.