Соціальні питання

ukash

-
Соціальні питання

На відміну від звичайного педагога у навчальному закладі, в роботі соціального педагога першорядну роль відіграє не навчальна, а, передусім, виховна функція, функція соціальної допомоги і захисту. В Чугуївському професійному ліцеї велика кількість дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа, том робота соціального педагога вкрай важлива.

Соціальний педагог Гайда Олена Олександрівна

Соціальний педагог— це спеціаліст, у компетенцію якого входить надання педагогічної, психологічної та соціальної допомоги людям, які її потребують.. Соціальний педагог виконує значний обсяг роботи з соціального супроводу та соціально-педагогічного патронажу усіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Здійснюючи свої професійні обов’язки, вирішують актуальні завдання сучасної освітянської галузі. Такі як:

  •                    Соціальний супровід
  •                    пошук і робота з обдарованими дітьми,
  •                    робота з учнями пільгових категорій,
  •                    захист психічного здоров’я учасників навчально-виховного процесу,
  •                    профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу,
  •                    протиправної поведінки,
  •                    насильства над дітьми,
  •                    підвищення психологічної культури учнів, батьків, викладачів, майстрів в/н,
  •                    здійсненню корекції психологічних проблем учнів,
  •                    розвитку таких якостей особистості як навчальна активність, колективізм, лідерство, відповідальність за власне життя і здоров’я.

        Роль соціального педагога полягає в наданні порад, рекомендацій учням, батькам, викладачам, майстрам виробничого навчання та іншим особам, які звертаються до соціального педагога; забезпеченні дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо); забезпеченні змістовного дозвілля дітей та підлітків у ліцеї та соціальному середовищі, залучення сім’ї та представників громадськості до соціально-педагогічного процесу в навчальному закладі; передбаченні і приведенні до дії механізмів запобігання й подолання негативних впливів у соціально-правовому, юридичному та психологічному плані; організація соціотерапевтичної допомоги, забезпечення захисту прав учня у суспільстві, допомога підліткам і молоді в період соціального і професійного визначення.