Методичний кабінет

ukash

-
Методичний кабінет

 Методична робота заснована на досягненнях науки та передового досвіду система аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення ефективності навчально-виховного процесу  

  Планування методичної роботи – це система заходів, що забезпечує її безперервність, впорядкованість, визначеність, відповідність потребам навчально-виховного процесу та особистим запитам педагогічних працівників

Витяг з Положення про методичну роботу

у професійно-технічному навчальному закладі

Методична робота здійснюється згідно:

  • Конституції України;
  • Законам України “Про освіту”, “Про професійно-технічну освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Положення   про методичну роботу у професійно-технічному навчальному закладі”;

Регламентується:

  • Єдиним планом методичної роботи.
  • план Педагогічних рад;
  • план Інструктивно-методичних нарад;
  • план Науково-методичної ради;
  • план роботи методичного кабінету;
  • план роботи служби НТПІ;
  •  план роботи методичних комісій;
  • план роботи теоретичного семінару;
  • план роботи Школи педагогічної майстерності;
  • план роботи Школи прогресивного педагогічного досвіду;
  • план роботи Школи молодого майстра;
  • план надання індивідуальної методичної допомоги;
  • план занять з технічного мінімуму для викладачів;
  • план занять з педагогічного мінімуму для майстрів в/н;
  • графік відкритих уроків;
  •  графік проведення тижнів з предметів і професій.

Методична тема ліцею:

“Традиційні та інноваційні підходи у формуванні фахової компетентності педагога”

 

Планування роботи методичних комісій

План роботи МК розробляється у кінці поточного року на основі діагностування і анкетування з урахуванням питань:

  • вирішення методичної проблеми Центру;
  • специфіки предмета, циклу предметів;
  • особливостей професії.

Основні задачі роботи МК

  • впровадження ефективних форм і методів навчання;
  • запровадження передового педагогічного і виробничого досвіду;
  •  робота з обдарованими і слабо встигаючими учнями. підвищення якості проведення уроків;