Досягненя ПТНЗ за 2012-2015 роки

ukash

-
Досягненя ПТНЗ за 2012-2015 роки
Головна статті
Досягненя ПТНЗ за 2012-2015 роки
Якісний склад колективу
Навчальні досягнення
Робота з обдарованими учнями
Спортивні успіхи
Виховна робота ліцея
Всі сторінки

Вступ

Колектив Чугуївського професійного ліцею сприяє молоді України правом на здобуття професійно-технічної освіти відповідно до їх покликання, інтересів і здібностей задоволення потреб економіки нашої у висококваліфікованих і конкурентоспроможних на ринку праці робітниках.

Концептуальна модель нашого ліцею та програма його розвитку визначаються філософією освіти, яка відповідає цінностям «відкритого суспільства» і ґрунтується на оптимістичних прогнозах, щодо перспектив громадсько-політичного й економічного розвитку України.

Стратегічна мета ліцею - навчити учнів жити у світі, який постійно змінюється,спонукати їх самих виступати в ролі «носіїв змін». Всебічна взаємодія з широким колом соціальних партнерів, бо без цього неможливий подальший розвиток професійно-технічної освіти.

У нашому ліцеї панує тверде переконання: кожний учень – це унікальна індивідуальність. Пріоритетом вільного розвитку особистості є базовим принципом побудови освітньої системи ліцею.

Пріоритетними напрямками діяльності педагогічного колективу ліцею:

  • виховання громадянина України;
  • формування у вихованців моральних якостей та основи духовних, культурологічних надбань і традицій народу України, загальнолюдської моралі, світового досвіду життєдіяльності, а також культури людства;
  • розвиток усвідомлення системності, нерозривності з оточуючим середовищем, екологією;
  • виховання творчої, інтелектуальної особистості, рівень освіченості якої відповідає світовим стандартам;
  • формування усвідомленості самоцінності особистості, поваги до її прав, демократизму в стосунках між людьми;
  • розвиток потреб здорового способу життя, фізичної культури, бережливого ставлення до здоров’я особистості та здоров’я оточуючих;
  • проведення профілактичних бесід для формування педагогічної культури батьків й опікунів (методи педагогічного впливу на дітей, формування позитивних стосунків між дітьми й дорослими, організація режиму праці, навчання, відпочинку й дозвілля дітей у сім’ї)