Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті» - Концепція «барьерів»

ukash

-
Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті» - Концепція «барьерів»
Головна статті
Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті»
Основна провідна ідея проекту
Аналіз літератури, щодо дітей з особливими потребами
Приоритети розвитку ліцею, щодо дітей з особливими потребами
Концепція «барьерів»
Адаптація навчального процесу у дітей з особливими потребами
Адаптації та модифікації
Практична частина
Основні дефініції інклюзії щодо застосування даного проекту в ліцеї
Всі сторінки

 

5. Адаптація навчального процесу у дітей з особливими потребами.

Зараз у нашому ліцеї навчається вісім дітей з обмеженими можливостями. Зіткнувшись у навчально-виховному процесі з проблемами у їх навчанні та спілкуванні з однолітками, викладачами, майстрами в\н, тобто всіма учасниками навчально-виховного процесу, дійшли висновку про мобілізацію ресурсів усередині ліцею. Вже можна стверджувати, що ефективне навчання приносить користь усім учням, однак для учнів з особливими потребами стає необхідною додаткова, а іноді і спеціальна підтримка у навчанні, яка допомагає їм брати повноцінну участь у заняттях і реалізовувати свій потенціал. Універсальних рецептів тут не іс­нує, особливо коли йдеться про учнів з порушеннями у розвитку.

Щоб досягти успіху та задовільнити різноманітні потреби учнів, зумов­лені їхніми здібностями, рівнем розвитку, інтересами та іншими відміннос­тями, нам педагогічним працівникам в нашому ліцеї необхідно змінювати методи навчання, навчальне середовище, матеріали тощо. Педагогічні працівники, які до­сягають успіху в навчанні учнів з особливими навчальними потребами, застосовують різноманітні методи навчання, які змінюються залежно від спеціальних потреб учня. Ми намагаємось пристосовуватися до потреб учнів через теорію адаптації або модифікації.