Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті» - Практична частина |
Сторінка 8 з 9
8. Основні дефініції інклюзії щодо застосування даного проекту в ліцеї.
4. Основні дефініції інклюзії щодо застосування даного проекту в Чугуївському професійному ліцеї:
Інклюзивна освіта (відповідно до Саламанської Декларації та Рамок дій, затверджених ООН у червні 1994р.)вважається впровадженою якщо:
«освітні системи і навчальні програми враховують широку різноманітність характеристик і потреб учнів та педагогічних працівників»
«учні із спеціальними навчальними потребами повинні мати доступ до звичайних навчальних закладів, які забезпечують особистісно-орієнтований підхід і тим самим забезпечують потреби учнів»
Інклюзивний навчальний заклад (відповідно до Саламанської Декларації та Рамок дій) – це навчальний заклад, який «забезпечує якісну освіту для усіх учнів, в тому числі й учнів з важкими порушеннями розвитку», забезпечуючи при цьому «необхідну додаткову підтримку для цих учнів. Сподіваємось, що ця інформація допоможе зробити доступнішими професійно-технічні навчальні заклади, а учні з особливими потребами матимуть змогу навчатися в них разом зі своїми однолітками. |