Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті» - Практична частина

ukash

-
Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті» - Практична частина
Головна статті
Іноваційний проєкт «Інклюзія в освіті»
Основна провідна ідея проекту
Аналіз літератури, щодо дітей з особливими потребами
Приоритети розвитку ліцею, щодо дітей з особливими потребами
Концепція «барьерів»
Адаптація навчального процесу у дітей з особливими потребами
Адаптації та модифікації
Практична частина
Основні дефініції інклюзії щодо застосування даного проекту в ліцеї
Всі сторінки

 

8. Основні дефініції інклюзії щодо застосування даного проекту в ліцеї.

 

4. Основні дефініції інклюзії щодо застосування даного проекту в Чугуївському професійному ліцеї:

 

Інклюзивна освіта (відповідно до Саламанської Декларації та Рамок дій, затверджених ООН у червні 1994р.)вважається впровадженою якщо:

 

«освітні системи і навчальні програми враховують широку різноманітність характеристик і потреб учнів та педагогічних працівників»

 

«учні із спеціальними навчальними потребами повинні мати доступ до звичайних навчальних закладів, які забезпечують особистісно-орієнтований підхід і тим самим забезпечують потреби учнів»

 

Інклюзивний навчальний заклад (відповідно до Саламанської Декларації та Рамок дій) – це навчальний заклад, який «забезпечує якісну освіту для усіх учнів, в тому числі й учнів з важкими порушеннями розвитку», забезпечуючи при цьому «необхідну додаткову підтримку для цих учнів.

Сподіваємось, що ця інформація допоможе зробити до­ступнішими професійно-технічні навчальні заклади, а учні з особливими по­требами матимуть змогу навчатися в них разом зі своїми однолітками.